Subaru WRX Sportswagon ienāca Austrālijas tirgū
Subaru nolēmis laist Austrālijas tirgū neparastu sava WRX modeļa modifikāciju ar Sportswagon prefiksu. Modelis saņēma no pārējās līnijas atšķirīgu dzinēju, uzlabotu piekari, jauku izskatu, kā arī virkni citu ne mazāk vilinošu atjauninājumu. Zemāk ir detalizēts šī jaunuma apskats ar galveno aspektu sarakstu.
Subaru nolēmis laist Austrālijas tirgū neparastu sava WRX modeļa modifikāciju ar Sportswagon prefiksu. Modelis saņēma no pārējās līnijas atšķirīgu dzinēju, uzlabotu piekari, jauku izskatu, kā arī virkni citu ne mazāk vilinošu atjauninājumu. Zemāk ir detalizēts šī jaunuma apskats ar galveno aspektu sarakstu.
Sāksim, protams, ar dzinēju, kuru šeit pārstāv 1,8 turbo četrinieks ar 177 ZS jaudu. un 300 ņūtonmetru griezes moments. Tika pievienots arī 275 ZS piepūšamais dīzelis. un 350 ņūtonu griezes momentu, tomēr tas ir pieejams tikai automašīnas augstākās klases konfigurācijā. Kas attiecas uz transmisiju, tā palika nemainīga, un to pārstāv diezgan labs Subaru Performance CVT.
Piekare saņēma dažus diezgan nopietnus uzlabojumus, tostarp priekšējo statņu nomaiņu pret McPherson. Tika noregulēti arī amortizatori, kas ļāva ievērojami palielināt braukšanas gludumu nelīdzenā reljefā. Turklāt automašīna saņēma īpašus braukšanas režīmus, kas paredzēti vieglam bezceļam.
Izskata un salona apdares ziņā modelis var lepoties ar daudziem sportiskiem mirkļiem, piemēram, izciliem diskiem, stilīgu optiku un citiem sīkumiem. Tas viss izskatās patiešām pievilcīgi un harmoniski, un tāpēc esam pārliecināti, ka jaunums būs pieprasīts.
Subaru nolēmis laist Austrālijas tirgū neparastu sava WRX modeļa modifikāciju ar Sportswagon prefiksu. Modelis saņēma no pārējās līnijas atšķirīgu dzinēju, uzlabotu piekari, jauku izskatu, kā arī virkni citu ne mazāk vilinošu atjauninājumu. Zemāk ir detalizēts šī jaunuma apskats ar galveno aspektu sarakstu.
Sāksim, protams, ar dzinēju, kuru šeit pārstāv 1,8 turbo četrinieks ar 177 ZS jaudu. un 300 ņūtonmetru griezes moments. Tika pievienots arī 275 ZS piepūšamais dīzelis. un 350 ņūtonu griezes momentu, tomēr tas ir pieejams tikai automašīnas augstākās klases konfigurācijā. Kas attiecas uz transmisiju, tā palika nemainīga, un to pārstāv diezgan labs Subaru Performance CVT.
Piekare saņēma dažus diezgan nopietnus uzlabojumus, tostarp priekšējo statņu nomaiņu pret McPherson. Tika noregulēti arī amortizatori, kas ļāva ievērojami palielināt braukšanas gludumu nelīdzenā reljefā. Turklāt automašīna saņēma īpašus braukšanas režīmus, kas paredzēti vieglam bezceļam.
Izskata un salona apdares ziņā modelis var lepoties ar daudziem sportiskiem mirkļiem, piemēram, izciliem diskiem, stilīgu optiku un citiem sīkumiem. Tas viss izskatās patiešām pievilcīgi un harmoniski, un tāpēc esam pārliecināti, ka jaunums būs pieprasīts.
12.08.22
1334