Subaru Legacy Outback iepriecinās ar jauniem dzinējiem
Japānas autoražotājs Subaru prezentējis jaunu modeli mantotajā saimē. Runa ir par auto ar priedēkli Outback nosaukumā, kas priecēs ar jauniem dzinējiem. Tajā pašā laikā īpašā versija ir paredzēta pircējiem no ASV un Eiropas. Papildus atjauninātajai spēka piedziņas līnijai modelis lepojas ar ārkārtīgi patīkamu dizainu, kā arī vairākiem atjauninātiem interjeriem. Tomēr vispirms vispirms.
Japānas autoražotājs Subaru prezentējis jaunu modeli mantotajā saimē. Runa ir par auto ar priedēkli Outback nosaukumā, kas priecēs ar jauniem dzinējiem. Tajā pašā laikā īpašā versija ir paredzēta pircējiem no ASV un Eiropas. Papildus atjauninātajai spēka piedziņas līnijai modelis lepojas ar ārkārtīgi patīkamu dizainu, kā arī vairākiem atjauninātiem interjeriem. Tomēr vispirms vispirms.
Sāksim savu apskatu ar spēka agregātu līniju, ko pārstāv diezgan nepieticīgs dažādu benzīna dzinēju bars ar vidējo jaudu 250 zirgspēki. Visi jaunie dzinēji turpinās strādāt ar parasto automātisko pārnesumkārbu, kā arī manuālo pārnesumkārbu. Turklāt automašīnai tika nedaudz pievilkta bremžu sistēma un izplūdes sistēma.
Runājot par izskatu, tas aprobežojās tikai ar radiatora režģi un LED optiku. Klīda baumas par spoilera, kā arī sporta korpusa parādīšanos, taču tās izrādījās nepamatotas. Rezultātā izskats palika gandrīz tāds pats kā iepriekš.
Taču salonā auto saņēma daudz jauninājumu, ko pārstāvēja digitālais informācijas panelis, jauna stūre, nomainīti priekšējie sēdekļi, kā arī trīs zonu klimata kontrole, kas ļaus uzsildīt aizmugurējo sēdekļu rindu. Kopumā automašīna izrādījās diezgan patīkama visos aspektos, un tāpēc esam pārliecināti, ka tas būs pieprasīts Rietumu valstu tirgū.
Japānas autoražotājs Subaru prezentējis jaunu modeli mantotajā saimē. Runa ir par auto ar priedēkli Outback nosaukumā, kas priecēs ar jauniem dzinējiem. Tajā pašā laikā īpašā versija ir paredzēta pircējiem no ASV un Eiropas. Papildus atjauninātajai spēka piedziņas līnijai modelis lepojas ar ārkārtīgi patīkamu dizainu, kā arī vairākiem atjauninātiem interjeriem. Tomēr vispirms vispirms.
Sāksim savu apskatu ar spēka agregātu līniju, ko pārstāv diezgan nepieticīgs dažādu benzīna dzinēju bars ar vidējo jaudu 250 zirgspēki. Visi jaunie dzinēji turpinās strādāt ar parasto automātisko pārnesumkārbu, kā arī manuālo pārnesumkārbu. Turklāt automašīnai tika nedaudz pievilkta bremžu sistēma un izplūdes sistēma.
Runājot par izskatu, tas aprobežojās tikai ar radiatora režģi un LED optiku. Klīda baumas par spoilera, kā arī sporta korpusa parādīšanos, taču tās izrādījās nepamatotas. Rezultātā izskats palika gandrīz tāds pats kā iepriekš.
Taču salonā auto saņēma daudz jauninājumu, ko pārstāvēja digitālais informācijas panelis, jauna stūre, nomainīti priekšējie sēdekļi, kā arī trīs zonu klimata kontrole, kas ļaus uzsildīt aizmugurējo sēdekļu rindu. Kopumā automašīna izrādījās diezgan patīkama visos aspektos, un tāpēc esam pārliecināti, ka tas būs pieprasīts Rietumu valstu tirgū.
30.06.22
1366