Subaru Solterra būs zīmola pirmais elektriskais krosovers
Subaru prezentējis savu pirmo elektrisko krosoveru, kas nodēvēts par Subaru Solterra. Tajā pašā laikā automašīna neaizņemsies līdzinieku tehnoloģijas, kas ir citu autoražotāju projektu grēks. Tā vietā Subaru nolēma patstāvīgi izstrādāt savu daudzpusīgo elektrisko krosoveru.
Subaru prezentējis savu pirmo elektrisko krosoveru, kas nodēvēts par Subaru Solterra. Tajā pašā laikā automašīna neaizņemsies līdzinieku tehnoloģijas, kas ir citu autoražotāju projektu grēks. Tā vietā Subaru nolēma patstāvīgi izstrādāt savu daudzpusīgo elektrisko krosoveru.
Automašīnas centrā ir platforma, kas veic labu darbu elektrisko automašīnu būvniecībā. Ratiņiem ir McPherson tipa neatkarīga piekare un šķērssaites. Turklāt jaunums būs pirmais auto, kas būvēts uz jaunas platformas, kuras izstrāde veikta pēdējo pāris gadu laikā.
Tagad par modeļa tehnisko aprīkojumu. To pārstāv viens elektromotors 204 zirgspēkiem. Akumulators ir litija jonu agregāts, un tā jauda ir 71 kWh, kas ļauj pārvarēt līdz 530 km. saskaņā ar ciklu vltp.
Neskatoties uz diezgan vidējo veiktspēju, automašīna var lepoties ar patiešām kvalitatīvu salonu un aprīkojumu. Ir pilnībā funkcionējoša multimediju sistēma, kas aizstāj gandrīz visus pārējos automašīnas funkcionālos elementus. Tāpat salons ir ieguvis izteiktu minimālistisku dizainu, kas pēdējā laikā bauda arvien lielāku popularitāti.
Subaru prezentējis savu pirmo elektrisko krosoveru, kas nodēvēts par Subaru Solterra. Tajā pašā laikā automašīna neaizņemsies līdzinieku tehnoloģijas, kas ir citu autoražotāju projektu grēks. Tā vietā Subaru nolēma patstāvīgi izstrādāt savu daudzpusīgo elektrisko krosoveru.
Automašīnas centrā ir platforma, kas veic labu darbu elektrisko automašīnu būvniecībā. Ratiņiem ir McPherson tipa neatkarīga piekare un šķērssaites. Turklāt jaunums būs pirmais auto, kas būvēts uz jaunas platformas, kuras izstrāde veikta pēdējo pāris gadu laikā.
Tagad par modeļa tehnisko aprīkojumu. To pārstāv viens elektromotors 204 zirgspēkiem. Akumulators ir litija jonu agregāts, un tā jauda ir 71 kWh, kas ļauj pārvarēt līdz 530 km. saskaņā ar ciklu vltp.
Neskatoties uz diezgan vidējo veiktspēju, automašīna var lepoties ar patiešām kvalitatīvu salonu un aprīkojumu. Ir pilnībā funkcionējoša multimediju sistēma, kas aizstāj gandrīz visus pārējos automašīnas funkcionālos elementus. Tāpat salons ir ieguvis izteiktu minimālistisku dizainu, kas pēdējā laikā bauda arvien lielāku popularitāti.
28.06.22
1350