Testa brauciena krosovers Ford Kuga
Ford ar saviem modeļiem krosoveru cienītājus īpaši nelutina, jo vairāk orientējas uz citām auto klasēm. Tikmēr starp plašo amerikāņu autoražotāja līniju ir viens ziņkārīgs SUV, par kuru mēs šodien vēlamies runāt. Tātad, tiekamies - Ford Kuga.
Ford ar saviem modeļiem krosoveru cienītājus īpaši nelutina, jo vairāk orientējas uz citām auto klasēm. Tikmēr starp plašo amerikāņu autoražotāja līniju ir viens ziņkārīgs SUV, par kuru mēs šodien vēlamies runāt. Tātad, tiekamies - Ford Kuga.
Universāla izskats ir raksturīgs Ford automašīnām, lai gan tas nedaudz koncentrējas uz Eiropas tendencēm. Visas šīs uzpūstās formas, gludās līnijas un apšaubāmās virsbūves proporcijas var radīt neizpratni premium klases krosoveru cienītājos, taču tas ir budžeta segments, kuram Kuga pilnībā pieder.
Tas ir jūtams automašīnai pieejamo motoru rindā. To pārstāv gan benzīna, gan dīzeļdzinēji ar vidējo jaudu 150 ZS. Tāpat pircēja izvēlei ir pieejama mehāniskā vai automātiskā pārnesumkārba un pilnpiedziņa, par ko kā papildus opciju būs jāpiemaksā.
Tagad par vadāmību un sajūtām, kas rodas braukšanas laikā. Stūre ir ārkārtīgi informatīva, bet piekare ir skarba. Ir arī braukšanas režīmi, kas lielākoties tiek pievienoti šovam. Kopumā šis ir spēcīgs budžeta segmenta pārstāvis, lai gan ir arī labākas iespējas.
Ford ar saviem modeļiem krosoveru cienītājus īpaši nelutina, jo vairāk orientējas uz citām auto klasēm. Tikmēr starp plašo amerikāņu autoražotāja līniju ir viens ziņkārīgs SUV, par kuru mēs šodien vēlamies runāt. Tātad, tiekamies - Ford Kuga.
Universāla izskats ir raksturīgs Ford automašīnām, lai gan tas nedaudz koncentrējas uz Eiropas tendencēm. Visas šīs uzpūstās formas, gludās līnijas un apšaubāmās virsbūves proporcijas var radīt neizpratni premium klases krosoveru cienītājos, taču tas ir budžeta segments, kuram Kuga pilnībā pieder.
Tas ir jūtams automašīnai pieejamo motoru rindā. To pārstāv gan benzīna, gan dīzeļdzinēji ar vidējo jaudu 150 ZS. Tāpat pircēja izvēlei ir pieejama mehāniskā vai automātiskā pārnesumkārba un pilnpiedziņa, par ko kā papildus opciju būs jāpiemaksā.
Tagad par vadāmību un sajūtām, kas rodas braukšanas laikā. Stūre ir ārkārtīgi informatīva, bet piekare ir skarba. Ir arī braukšanas režīmi, kas lielākoties tiek pievienoti šovam. Kopumā šis ir spēcīgs budžeta segmenta pārstāvis, lai gan ir arī labākas iespējas.
06.03.22
1478