Fiat Ulysse un Scudo gatavojas restartēt
Fiat Ulysse un Scudo ir divi Itālijā ražoti furgoni, kas diezgan labi pārdodas savā dzimtajā Eiropā un ir pelnīti komerciālo transportlīdzekļu pircēju vidū. Tomēr laiks nestāv uz vietas, tāpēc šie modeļi jau ir zināmā mērā novecojuši un neatbilst mūsdienu augstajām autovadītāju cerībām.
Fiat Ulysse un Scudo ir divi Itālijā ražoti furgoni, kas diezgan labi pārdodas savā dzimtajā Eiropā un ir pelnīti komerciālo transportlīdzekļu pircēju vidū. Tomēr laiks nestāv uz vietas, tāpēc šie modeļi jau ir zināmā mērā novecojuši un neatbilst mūsdienu augstajām autovadītāju cerībām.
Šajā sakarā Fiat vadība nolēma atjaunināt abus modeļus un veikt pilnu minēto furgonu restartēšanu. Turklāt mainīsies ne tikai automašīnu izskats, bet arī to tehniskais aprīkojums. Jaunajai motoru līnijai jāatbilst gaidāmajam Euro 7 standartam, taču vidēji to jauda saglabāsies pašreizējā līmenī.
Turklāt viņi sola pievienot pāris elektriskos komplektus, kas darbojas ar 136 ZS elektromotoru. Tajā pašā laikā nobraukumam ar vienu akumulatora uzlādi vajadzētu pietikt, lai pieveiktu 180 kilometrus, kas pēc pilna izmēra furgona standartiem nav nemaz tik maz.
Runājot par izskatu, tas kļūst nedaudz modernāks un elegantāks. Daudz vairāk jauninājumu saņems interjers, kurā būs jauni sēdekļi ar sānu atzveltni, uzlabota multimediju sistēma, kā arī vairākas citas tikpat nozīmīgas komforta iespējas.
Fiat Ulysse un Scudo ir divi Itālijā ražoti furgoni, kas diezgan labi pārdodas savā dzimtajā Eiropā un ir pelnīti komerciālo transportlīdzekļu pircēju vidū. Tomēr laiks nestāv uz vietas, tāpēc šie modeļi jau ir zināmā mērā novecojuši un neatbilst mūsdienu augstajām autovadītāju cerībām.
Šajā sakarā Fiat vadība nolēma atjaunināt abus modeļus un veikt pilnu minēto furgonu restartēšanu. Turklāt mainīsies ne tikai automašīnu izskats, bet arī to tehniskais aprīkojums. Jaunajai motoru līnijai jāatbilst gaidāmajam Euro 7 standartam, taču vidēji to jauda saglabāsies pašreizējā līmenī.
Turklāt viņi sola pievienot pāris elektriskos komplektus, kas darbojas ar 136 ZS elektromotoru. Tajā pašā laikā nobraukumam ar vienu akumulatora uzlādi vajadzētu pietikt, lai pieveiktu 180 kilometrus, kas pēc pilna izmēra furgona standartiem nav nemaz tik maz.
Runājot par izskatu, tas kļūst nedaudz modernāks un elegantāks. Daudz vairāk jauninājumu saņems interjers, kurā būs jauni sēdekļi ar sānu atzveltni, uzlabota multimediju sistēma, kā arī vairākas citas tikpat nozīmīgas komforta iespējas.
15.12.21
1420