Dodge ir viens no lielākajiem augstas veiktspējas V8 transportlīdzekļu ražotājiem. Kādreiz Pony-Cars klases vēsturiskie modeļi bija ļoti pieprasīti pircēju vidū, taču tagad tilpuma iekšdedzes dzinēju ēra tuvojas savam kritumam.
Dodge ir viens no lielākajiem augstas veiktspējas V8 transportlīdzekļu ražotājiem. Kādreiz Pony-Cars klases vēsturiskie modeļi bija ļoti pieprasīti pircēju vidū, taču tagad tilpuma iekšdedzes dzinēju ēra tuvojas savam kritumam.
Šīs skumjās ziņas mums sniedza izpilddirektors Tims Kuniskis, kurš saista stingrākus oglekļa dioksīda emisijas standartus un augstākus nodokļus jaudīgiem motoriem ar visa automobiļu nozares laikmeta beigām.
Turklāt Tims neaizmirsa pieminēt elektriskos transportlīdzekļus, kas patērētāju vidū ir arvien pieprasītāki. Pēc režisora domām, elektromotori jaudā nekādā ziņā nav zemāki par parastajiem iekšdedzes motoriem un dažos brīžos tos pat pārsniedz paātrinājuma dinamikā.
Kopumā rūpnīcas vadītājs redz nenovēršamu uzņēmuma pāreju uz elektrisko vilci, kaut arī viņam sāp apzināties faktu, ka V8 motori iet vēsturē. Pēc Tima teiktā, Dodge kādu laiku turpinās atbalstīt savus leģendāros modeļus, taču nevajadzētu gaidīt jaunu automašīnu ar šādiem spēka agregātiem masveida ražošanu.
Mēs varam pievienoties tikai Timam un atcerēties senos laikus, kad Dodge Challenger bija sava popularitātes virsotnē.