VOLKSWAGEN AMAROK PICKUP PĀRSKATS
Volkswagen nekad nav bijis slavens ar saviem pikapiem, piemēram, Ford vai Toyota, taču šīs kompānijas plašajā klāstā ir arī šīs klases automašīnu modelis. Mēs runājam par Volkswagen Amarok pikapu, kas tirgū nonāca 2016. gadā. Kas ir šī automašīna, to uzzināsim tālāk tekstā.
Volkswagen nekad nav bijis slavens ar saviem pikapiem, piemēram, Ford vai Toyota, taču šīs kompānijas plašajā klāstā ir arī šīs klases automašīnu modelis. Mēs runājam par Volkswagen Amarok pikapu, kas tirgū nonāca 2016. gadā. Kas ir šī automašīna, to uzzināsim tālāk tekstā.
Sāksim ar pikapa izskatu, kas, lai arī tas sasaucas ar citiem klases pārstāvjiem, joprojām ir diezgan atšķirīgs. Dizains ir diezgan ierobežots un netiek atcerēts par izcilajām formām, taču tas arī neizraisa acīmredzamu noraidījumu.
Virsbūves izkārtojums klasiskajiem pikapiem ir netradicionāls, jo kravas zona tiek apgriezta līdz robežai, un izmantojamā platība tiek izmantota aizmugurējās sēdekļu rindas pagarināšanai.
Modelis ir aprīkots ar dīzeļdzinēju klāstu no 140 līdz 224 ZS. Tajā pašā laikā pircēji var izvēlēties gan automātisko, gan manuālo pārnesumkārbu.
Automašīna lepojas ar četru riteņu piedziņu un labām apvidus spējām. Turklāt priecē cena, kas ir par kārtību zemāka nekā konkurentu automašīnām. Acīmredzot Volkswagen nolēma iekarot Amerikas tirgu ar dempinga cenām, kas nav īpaši forši.
Volkswagen nekad nav bijis slavens ar saviem pikapiem, piemēram, Ford vai Toyota, taču šīs kompānijas plašajā klāstā ir arī šīs klases automašīnu modelis. Mēs runājam par Volkswagen Amarok pikapu, kas tirgū nonāca 2016. gadā. Kas ir šī automašīna, to uzzināsim tālāk tekstā.
Sāksim ar pikapa izskatu, kas, lai arī tas sasaucas ar citiem klases pārstāvjiem, joprojām ir diezgan atšķirīgs. Dizains ir diezgan ierobežots un netiek atcerēts par izcilajām formām, taču tas arī neizraisa acīmredzamu noraidījumu.
Virsbūves izkārtojums klasiskajiem pikapiem ir netradicionāls, jo kravas zona tiek apgriezta līdz robežai, un izmantojamā platība tiek izmantota aizmugurējās sēdekļu rindas pagarināšanai.
Modelis ir aprīkots ar dīzeļdzinēju klāstu no 140 līdz 224 ZS. Tajā pašā laikā pircēji var izvēlēties gan automātisko, gan manuālo pārnesumkārbu.
Automašīna lepojas ar četru riteņu piedziņu un labām apvidus spējām. Turklāt priecē cena, kas ir par kārtību zemāka nekā konkurentu automašīnām. Acīmredzot Volkswagen nolēma iekarot Amerikas tirgu ar dempinga cenām, kas nav īpaši forši.
07.02.21
1773